Miraykaptan 39+4 için gün vermek istedi doktorum, 39+5 ile 40+1 arasında doğum yaparsam şehir dışında olacağı için. Ben doğumun normal başlaması taraftarı olduğumdan kendi sancılarım başlayana kadar beklemek istediğimi söyledim. Zaten ilk tercihim bir aksilik olmadığı sürece normal doğum yapmak. O nedenle günüm dolana kadar müdahale etmeyeceğini, daha sonrasında doğumun nasıl olacağına karar vereceğimizi söyledi.