Gmze06 Merhaba kızlar yarin anlaşmalı bir şekilde boşanıyorm allah izin verirse bu ilk duruşma nasil davranacgimi ne söyleyeceğimi bilmiyorum bilen varsa bilgilendrrmisiniz avukatım yok
gamzecgr Gmze06 anlaşmalı olunca 5 dk sürüyor zaten ekstra bi izahta bulunmanıza gerek yok hakim soruyor bişey istiyor musunuz talebin var mı yok boşanmak istiyor musun evet sonra karar yazılıyor imza atıp çıkıyorsunuz
gamzecgr Gmze06 yok yok eğer çekişmeli olsa uzun sürerdi de anlaşmalı da dediğim gibi ilerliyor stres yapmayın hiç
MasalAlparslanMom Gmze06 filmlerde gördüğümüz gibi değil yani küçücük bir odada sadece imza atılıp çıkılıyor
Gmze06 MasalAlparslanMom kendisinin ikincii bosanmasi benimki ilk olduğu icin pek bi konu hakkında hakim olmadığım için streslyim