Tortatepe Kızlar 3 cm açılmam varmış. Nişanım geldi. Bel karın ve çatı ağrım var 3 gündür. Bugün muayene de artık doğurmak istiyorum dedim doktora. Yarın sabahtan gel suni verip başlatalım dedi. Sizce kendi sancımı beklemeli miyim yoksa suniyi alayım mı?
Rzlgln534 Tortatepe valla bunu ben de düşünüyorum. 40+2 deym hiçbir belirtim yok ama kendi sancımı 42 ye kadar beklesem mi yoksa suni sancı mı alsam bilmiyorum 🥺
Goksu_argum_1 Tortatepe bence kendi sancini bekle bn şuan kendi sancini çekiyorum bukadar acı veriyorsa suni sancı daha kötüdür
funnymummy Tortatepe ben 40 haftalıkken suni aldım 2 cm açılma vardı sadece 12 saat içinde doğum gerçekleşti şükür siz bilirsiniz tabi
annesininkelegi Tortatepe beklerseniz dogum daha tolere edilebilir ve rahat geçiyor. Karın nefesi ve bol squad yapabilirsiniz
Tortatepe Rzlgln534 Bebişin aslında bana bi zararı yok. Beklesem beklerim kendi sancılarımı. Ama sıcakta hiç çekilmiyor. Çok aradayım.
Tortatepe Goksu_argum_1 aslında ilk bebeğimde suniyi tattım fazla sancılıydı biliyorum. Ama yine de kararsızım
runkli0606 Tortatepe bana böyle teklifle gelseler direk kabul ederim 40 dan sonrası geç doğum oluyor ve bebek riske giriyor ilk doğumum suni ile oldu çokda kolay oldu açılmam falanda yoktu ona rağmen
Goksu_argum_1 Tortatepe ozmn siz bilirsiniz ben suniye dayanamam herhalde şu normal ağrıyo tattıktan sonra
funnymummy Tortatepe ilk 3-4 saat sancıyı hissetmedim bile hem herkeste süreç aynı değil siz bilirsiniz
Gunes17 Tortatepe suniyi al bence ben suni ile 1 buçuk 2 saatte doğurdum 12 gün önce ve öyle korkulduğu gibi bisey değil suni
onelastgoodbyy Tortatepe ya surekli elle muayene falan ediyorlar bence yipratıci. Suniyi alsan 2 saatte de dogurabilirsin 15 saatte de dogurabilirsin. İlk doğum tecrübeme dayanarak ben olsam almaz kendi sancımi beklerdim o şekilde doğum daha kolay ilerliyor diye düşünüyorum.
Gunes17 Kuzuletta çok güzel hiç dikisim yirtigim kesim yok valla çok şükür ben hiç suni sanciyla böyle beklemiyodum ama çok süper geçti yani
Kuzuletta Gunes17 Ah ne güzel ne şanslısınız 🥹 Beni de sanırım haftaya yatırırlar 40 oluyorum artık ama ne sancı, ne su, ne nişan, ne açılma.. Siz kaçıncı hafta suni almıştınız
Esrntltrn Tortatepe suni sanci berbat bisey. İnsanin butun bedeni uyusuyo asla gücü kalmiyo, kesinlikle onermem
runkli0606 Esrntltrn herkeste bir olmuyor o insanları korkutmayın bende suni sancıyla doğum yaptım 2 buçuk saatte doğurdum sancı aralarındada mışıl mışıl uyudum