Akyuzmeervee ben de kullanıyorum canm 4 haftalktı öğrendim keseyi de görmüştük. İki gün snra tekrr gittik kesede kasılma vardı i şeklini almıştı resmen sonra progestan verdi ve ihtiyaç dışında kesinlkle kalkmamı söyledi snra bir hafta sonra tekrr gittim kesemde düzelme vardı ama haftada bir kez vurdurcağım iğnede yazdı iki hafta sonra tkrr gittim de iğneyi bırak progestana devam dedi ama ben fitil olrk kullanıyorum canm size ne için verdiğini söylmedimi