gulsahklkn Kızlar tüm alışverişimi bitirdim sadece bebek arabası kaldı, sizler hangi markayı tercih ettiniz veya daha önce anne olanlar hangi markayı kullanıp memnun kaldınız 🌸
Rabia_91 gulsahklkn chicco 4 ever aldık, Nisan ayındaydı püsleyip ile birlikte 12 bin e. Şimdi 15 bin olmuş. Daha kullanmadık ama evde deneme yapıyoruz ara ara. Gayet güzel. Tavsiye ederim.
Aysee1123 gulsahklkn Joıe sıgnature parcel tercih ettim bende. Travel almaktan son anda vazgeçtim ağırlığından dolayı
Zeyneb_mihrap76 gulsahklkn ben Mima aldım sanırım bebek arabalarının ferrarisi bu oluyor sürüşü çok rahat yağ gibi kayıyor engellere takılmıyor
Seymamemektar gulsahklkn canım ne alırsan al ama asla travel sistem alma nacizane tavsyem travel sistem pişmanlıktır ona vereceğin paraya kabin boylardan al rahatça katlanan küçücük kalsın rahatça açılsın mis 😂 ilkinde travel aldım o kadar pişman oldum ki anlatamam hammallıktan başka bişey değil bunda ya baston ya da kabin boylardan alcam 😬
Zeyneb_mihrap76 gulsahklkn sıfırı 50 bin tl tabikide bu fiyatı asla vermem İstanbul’da yaşıyorum letgo uygulaması üzerinden doktor bir bayandan ikinci el olarak 5bin tlye aldım ürün sıfır heryere araç ile gitmişler doğru düzgün kullanılmamış bebek arabası aldım tüm tekstil kısmjnj cıkarıp yıkadım
Seymamemektar gulsahklkn puset bağlanabiliyo çoğuna ama puseti ekstra alman gerekiyo sanırım pek emin değilim 😬 dolap uygulamasına baksana canım gerçekten tertemiz şeyler var çok daha uygun fiyata
gulsahklkn Seymamemektar Evet benimde bildiğim kadarıyla puset almak gerekiyor o yüzden kabin boy bakmıyorum travel da içinde oda 😀
Matmazelbebi gulsahklkn Henüz almadım Chicco alacaktım bir süre sonra yolda giderken aniden freni kapanıyor muş ikide bir düzeltmek durumunda kalıyormuşsun. O yüzden Kraft almayı planlıyorum
Esross10 gulsahklkn kraft bliss modelini aldık henüz kullanmadık ama şimdilik sürüşü falan rahat katlaması da kolay travel olmasına rağman katlandığında küçük katlanıyor.
oguzkagan_ gulsahklkn Joie Litetrax 3 aldım ben. Dört tekerlekli olanları sevmedim. Sürüşü falan güzel gelmedi açıkçası. Bir bakın isterseniz.