Kontrole geldim doktora hafif adet sancım.vad dedim nst de sancı çıkmadı alttan bakalım dedi baktı Allah’tan açıklık yok ama bebek aşağıda olduğu ve ilk oğlum bu haftalarda doğduğu için progestan yazdi alttan muayene den sonra Nisan vs geliyor diyenler oluyor ama doğru mu