Mozi1605 Adetim 2 gün gecikti bugün test yaptım biraz silik gibi ama bide siz bakın istedim heyecandan bayılcammm 
Mozi1605 Ayy bakın ben baygınlık geçircem kızlaaarrrrrrrrrr sizinle paylaşmak istedim yalvarırım dua edin ben bi evladımı rabbime emanet ettim gitti bu benim en büyük duamdı rabbim kucağımada almayı nasip etsin bekleyen herkese nasip etsin
pandasever Mozi1605 Allah’ım sağ Salim kucağında da görmeyi nasip etsin. Tamamına erdirsin var. Gözün aydın canım. Sağlıkla hayırla gelsin
Pamuk Mozi1605 Ben adetimin 2. Gününde yaptığımda bundan daha silikti.Somra kan verdim 9 beta ile ogrendim🥹
Mozi1605 Ay ben kan vermeye bile gidemicem suan heycanımdan bayılırım diye korkuyorum çok istydum rabbime hamd olsun şükürler olsun kızlar hepinize teşekkür ederim cevaplarınız için
Kivircikkuala Mozi1605 darısı bize inşallah cano 😍 bende yaptım test 4 gün var ama belli belirtisiz benim durum senin ki ben burdayım diyoooo😍