busraa05 bana doktorum ikili test yerine detaylı dna testi yaptırmamı söyledi %90 doğruluk payının olduğunu söyledi ikili veya 3 şü teste göre oran daha yüksekmiş ve ekstra onları yaptırmaya gerek yokmuş sadece fiyatı biraz pahalı oluyor diğer testlere göre tercihi oyüzden bize bıraktı. Yaptırmak bence önemli çünkü doktor da herhangi bir mücadele edilmesi gereken bir durum varsa edilmeli diyor daha sonradan çok pişman olan hastası olmuş yaptırmayıp . Bu detaylı dna testinde yaklaşık 130 a yakın hastalık bakılıyormuş ben düşünüyorum açıkçası tabi ama tercih sizin.