Elif2230 Arkadaşlar Bilkent Şehir Hastanesi’nde zamanını aşmış doğum yapan var mı? Yarın kontrolüm var 41+0 oluyoruz doktor 41′e kadar bekliyoruz gelmezse suni veriyoruz dedi yarın yatırırlar mı beni yoksa gün mü verirler
Nurse2018 Elif2230 yarın verirler suniyi bence daha ne kadar beklesin doğacak olsa kendisi şimdiye çoktan doğardı
Elif2230 Nurse2018 hiç sormayın yaa benim 2 hafta önce başladı sancım düze liydi yatırdılar korkudan sancım sabaha kadar gitti ondan sonra hiç ne sancım oldu ne sızın geceleri bile hamile değilmişim gibi yatıyorum artık yatırsınlar istiyorum ama umutlanmak da istemiyorum yarın mı yatırırlar gün mü verirler bilemedim