tbnck Merhaba kızlar 20 haftalık hamileyim 5 kilo aldım🙈46 ile hamile kaldım fazla mi iyi mi?bana cok gibi geliyo kilo takintim var zaten umarim doguma kadar10 u gecmez dikkat ediyorum ama yürüyüş yapamıyorum evde kondisyon bisikleti var 15 dkk sürebiliyorum siz nasılsınız bu konuda?
Tubabora tbnck ben 21+3 üm 56 la hamile kaldım sonra üç kilo verdim hamileliğin başında şuan 62 kiloyum🙄🤪
oglummehmedim Gezdiginde geziyorum bende baya sikinti olmuyo ama yinede evde oldugum zamanlar bisiklete biniyorum oyle idare ediyom sizinki iyi gayet sonuna kadar fit devam 37haftamdayim 17kiloyum herkes 5aylik saniyo karnin hic belli degil diyo oysaki 3kilo balim var icerde benim gozume batiyo😁🤗
Msra_karatas18 Ben 17 haftalik hamileyim fazla kilo almadim sadece 3 kilo mu ne aldm karnimda yok fazla ve nefes alamiorm cok daraliyorum
tbnck Elif25 evet bulantı yüzünden almayan var bende ilk 3 ay aldım malesef bulantim hiç olmadı 1 aydır sabit kilom ınsllh öyle gider🙂
Huzur20 tbnck Bende bugün tam 21 oldum 46yla hamile kaldım şuan 52yim malesef yürüyüş yapmıyorum hep evdeyim