Rzlgln534 çevremde 5 6 tane doğum yapan var hepsi bela okuyarak çıktı hastaneden. Sürekli müdahele aşağılama insan gibi davranmama biz biliyoruz işinize gelirsecilik, bi şey sorduğunuzda beğenmiyorsanız evinizde doğursaydınız demeler.. 6 aya kadar ite kaka kontrollere oraya gidiyordum 8 ayım bitti şükürler olsun özelin gözünü seveyim kontrolde bebeğimi bile göstermiyorlardı sadece bilgi veriyorlardı. Bayramda doğum yapan arkadaşımın suyunu patlatırken içten yırtmışlar ve kanaması çok olunca da başına doktor dikmişler ne olur olmaz diye