Fahin Kizlar selam. 38+1 deyim. Doktro alttan muayene yapti. Biraz akinti ile birlikte kan geldi. Bu normal midir? Biraz da sanci yapti
rumeysattnc Fahin doktorum benide muane ettiğinde gelmişti doktorum zaten muane ederken muaneden kolayı hafif bir iki damla kanaman olabilir demişti sizin kanamanız nasıl yoğun mu
Pyrzysm Fahin normaldir dokturlar kendileri de söylüyorlar az leke görebilirsiniz cok kanama olursa normal değil
ikbalk Fahin akıntı şeklinde kan olması normal yalnız kanama durumunda ise doktorunuza danışmanız gerekli🌺
etkafa Fahin bende 38+1 im canım devlete mi gidiyorsun birde Ağrı oldu mu bende ilk defa olucam çok korkuyorum muayene edicem demedi ama gittiğimde kesin eder
Fahin etkafa selam canim. Ben ozele gidiyorum. Benim ki biraz aciildi sonucta elle muayene ediyor ve acikliga bakiyor☺️
Fahin etkafa evet ilk gebelik 1 cm aciklik varmis bazi hareketleri yapmami soyledi bebegi kanala yonlendirmek icin. İnsalah hepimiz iicin kolau bi dogum olir☺️
etkafa Fahin anladım canım benimkide hala kanalda değil 😫hangi hareketler söylede bende yapim 🤭🤭birde senin bebişin cinsiyeti ne bende çarşamba günü gidicem hastaneye inşallh açılma vardır 😞
Gmzglsh etkafa elçin Demirel diye bir plates eğitmeni var YouTube kanalı var oraya bakın videoları var. Bebeği kanala sokma hareketleri var işe yarıyor baya
Fahin etkafa yer silme gibi yurume hareketleri, squat, secde pozisyonununda kalcayi itme, merdiven in cık ve yuruyus simdilik bunlar bakalim. Cinsiyet kiz bizim