Hbb19 Haftamdayim. Kahvaltı yaparken karnıma ağrımaya başladı birden regl ağrısı gibi girip girip çıkıyor 1 saattir geçmesini bekliyorum ama geçmiyor. Uyudum belki gecer iyi gelir diye uyandim ama hala devam Sizce ne yapmalıyım 😔 korkmalı miyim anlamadım ki