Merhaba çiçek anneler🌸 16 haftalık hamileyim ve inşallah kızımız olacak💜 İsim konusunda bir karar vermedik ama eşim anneannesine çok düşkün. Biliyorum içinden onun ismini koymayı geçiriyor. Ama ben hem büyüklerin ismini koymaktan çekiniyorum hem de isim eski çocuk ileride sevmez diye endişe ediyorum. Anneannesinin adı Semiha. İki isim şeklinde koyalım dedik ama bilemedim. Bilge Semiha nasıl sizce? Bilgeyi ekleyince çevremizden zeynep önerisi de geldi. Zeynep Bilge şeklinde. Lütfen siz de varsa öneriniz yazın🌸
Not: ben sanki bir gün bir isim duyacağım bu isim çok güzel işte diyeceğim gibi geliyor. Sizler nasıl karar verdiniz isme?