Gayeeee ben tıpta yaptım kıyafet almıyor hemşire zaten temizliyor yeni çıkarılmış Hastane örtüsüne sarıyor ilk aşamasında yapılması gerekenleri yapıyor tertemiz bir şekilde yakınına veriyor Bendede böyle oldu anneme verdiler annemde hastane çıkışını giydirdi isimli olan 11 li hastane çıkışı yaptırdım ben tulumuda maviydi kan promblemiyle kızımdada oğlumdada karşılaşmadım