Durdanebade Mrb hanımlar 12 hafta 4 günlük olup bebeğini hisseden varmı birde erkek bebek daha cabukmu hissediliyor
BusraOzhan Durdanebade 15’teyim henüz hissedemedim doktorlarda tam anlamıyla 19. haftadan önce hissedilmesi neredeyse imknsız diyor 🤷🏻♀️
Kvsrnl123 Durdanebade ben 6+5 im bende hissettim desem yalan olur ama daha 12 13 haftam var yarabbimm nasıl geçecek o zaman ne zaman hissedicem bebeğimi çok sabırsızımm 😂😂😂
Msra_karatas18 BusraOzhan yalan soyluyorlar bnim ilk gebeligim 17 haftamdayim 2 haftadir hissediyorum
Hhhzzzlll3545 Durdanebade 17 de hissettim 18 19 da coook netti disardan elini koydugunda hissediliyordu amaaa doktora kalsa 20 den sonra anca his olurmus bana erken dedi yani dusun 12 hafta cok erken daha cok minik zor olur o zmn hissetmen😊
gamzetastan 17+5 ikiz gebeyim bugün hissetmeye başladım 😊 tabi dışarıdan belli olmuyor ben içten hissediyorum 🤦♀️
2405 Durdanebade erkek bebekleri altdan vurur canım bende hissetdim 13 haftalıkden doktor zaten hissedersin ufaksa olda erkek çabuk belli eder kendini demişdi bana
Sedaahmet Durdanebade benimde oğlum olacak hayırlısıyla. Ilk gebeliğim. 17.haftada pit pıt şeklinde ufak ufak birseyler hissetmeye basladim. 20.haftada hareketlerini net hissettim. Şuan 22+4 haftalığım. Tekmeleri resmen dışardan gozüküyor artık 😍😊