Kızlar 26 haziranda doğum yaptım ilk sarılık kontrolüne gittiğimizde sarılığımız yoktu. 15 günlükken götürdük sarılık 17 çıktı tahliller yapıldı anne sütü sarılığı dediler bir gece fototerapi aldık 9a düştü. Ama şimdi yine yükseldi 16 oldu başına gelen var mı nasıl geçirebilirim çocuğun gözlerine baktıkça moralim bozuluyor mama mı versem acaba diye düşünmüyor değilim