EsinAydemir Merhaba arkadaşlar tam 40 hafta 4 günlük oldum ama bizim oğlan hayla gelmedi doktorum cumaya kadar doğmazsa suni sancıyla doğurursun dedi endişelerim var suni sancı daha zor diyolar sizde yaşadınız mı bu durumu
Tubabora EsinAydemir ben yaşamadım ama herkesin Doğumu farklı canım inşallah doğumun çok kolay geçer Cuma’yı beklemez kendiliğinden gelir🙏🏻
Hatice_ispir EsinAydemir benim de doktorum aynısını dedi cuma ya kadar bekleyecem ayy inşallah gelir suni sancıyla doğum yapmayız bende çok korkuyorum 😐😐😐
EsinAydemir Hatice_ispir bugün yatisim yapıldı pazartesiye kadar bekleticek doktor yine gelmezse suni sancı inşaallah kendi sancimizla hayırlısıyla doğurabiliriz 🤰🤱🙏