Nuraslanklc Etlik şehir Hastanesi’ne giden var mı? Varsa kimler hangi doktoru tercih ediyor tavsiye eder misiniz?
mombarbie_ Nuraslanklc büşra ve Ayşenur hanıma gittim ikiside iyiydi daha 2 kere gitmek nasip oldu yolun başındayız fakat memnun kaldım tek problem hastanenin ultrason kağıdının hiçbir zaman olmaması bebisimin bir tane bile resmi yok elimde sadece rica ederek telefonla cektiklerim yani. Ekstra bilgi olarak doktorum doğumu asistanların yaptırdığını uzmanların yanında durup izlediklerini acil durum olursa vs müdahale ettiklerini söyledi bilmeyen varsa diye buraya not bırakayım.
Elifkskl Nuraslanklc bana sürekli asistan dr denk geliyor her gittiğimde başkası ben mi yanlış zamanda gidiyorum diye düşünmüyor değilim😅 herkes aynı dr alıyormuş randevu 🤷♀️
Nuraslanklc mombarbie_ 😐 Bilkent şehir hastanesinden devam o halde en azından gebelik sürecinde bir eksik olmaz koskoca hastane bir ultrason görüntüsü vermiyor mu 😨 bunu daha önce de duymuştum
Aysukuzey06 mombarbie_ evet dogru asistanlar yapti benim dogumumu 1 ay önce baslarindada uzmanları var acil durumda müdahale ediyorlar.
mombarbie_ Nuraslanklc hiçbir şekilde vermiyor sürekli kağıt yok diyip duruyorlar rica minnet telefonla çektiğim var yani ki bazi doktorlar hemen bakıp Bi telefonla çekilmesine bile fırsat vermiyormuş benimkiler Allahtan insaflı cekebilirmiyim dedim izin verdi babaları içeri almiyorlarmis hem resim verme hem adamı içeri alma bu adam nasıl babalık hissine giricek
blogmomies mombarbie_ Geçen bir kere gittim eşimi içeri almadılar çok şaşırdım. Gerçekten doğuma kadar oraya gitsem hiç mi içeri almıyorlar? Oradan hiç ultrason kağıdı alan var mı acaba? Bide asistan doktordu bakan.
mombarbie_ blogmomies eşim hiç girmeyi denemedi ama şöyle Bi internette araştırayım dedim şikayet var da hem ultrason resmi hemde eşlerin içeri girme durumu ile birton şikayet var
blogmomies Gizmmis Gerçekten çok saçma . Asla mantıklı bir hareket değil. İlla özele gidelim para dökelim istiyorlar.
Yasemen06 Bende Etlik şehir hastenesine gidiyorum evet malesef erkekleri muayene odasına almiyorlar ve ultrason kağıdı vermiyorlar bende rica edip ekrandan fotograf çektim hep. Ama onun dışında şimdiye kadar memnun kaldım 26. Haftadayiz ☺️
mombarbie_ blogmomies korona vs zamanda olsak anlayabilirdim ama sen hem eşimi içeri alma hem resim verme bu adam nasıl babalık hissine giricek nasıl hazırlanacak bu duruma
Gizmmis blogmomies maalesef öyle şimdi bende doktor araştırıyorum özelde asistan doktorların doğum yaptırmasından korkuyorum 😶
Aysukuzey06 blogmomies ben doktora sordum orasıda yarı özel hastane oldugu icin ultrason kagidı vb seyler alinmiyormus cepten gittigi icin.
Aysukuzey06 mombarbie_ bir erkek doktor var ismini hatirlamiyorum ama benim esimi aldi ve bir cok bayanin esini aldi iceri. Ben oraya 1 kere gidebildim randevu bulup ama hep goruyordum aliyor esinede anlatiyor. Ben suyum eldi sandim randevu alip gittim ultrasonla bakti bana sonra esin burdami cagir dedi sonra iceri aldi esimede anlatti durumu
blogmomies mombarbie_ Biz bilmediğimiz için ikimiz de aynı anda girecektik ki almadılar. Gerçekten babalık hissi var onlarda da bu çok acımasızca. Özeller en az 20 bin lira.
blogmomies Gizmmis Hepimizin hakkı değil mi zaten en iyi bilenlerle doğum yapmak insanca ilgi alaka beklemek. Özeller çok pahalı. Allah’a dua ediyorum bize en hayırlı en iyi kapılar açmasını..