Zbbozkurt Transferin 8.günü 75,48 10.günü 134,55 12.günü. 259,69 Tam iki katı da değil ama artışta var böyle olup sağlıkla devam eden varmı sizce nasıl sonuçlar
arirangg Zbbozkurt Bence çok güzel artmış. Hayırlı olsun. Allah sonuna kadar sağlıklı bçr gebelik geçirmeni ve bebeğini kucağına almanı nasip etsin🥰
Dygu1122 Zbbozkurt benim artışlarım düşüktü hangi doktoro gitsem hepsi de iyi şeyler söylemedi ilk başta dış gebelik olabilir dendi sonra keseyi gördük sonra sağlıksız olabilir dendi kalp atışını duyduk herşey normal ilerliyordu şimdi 15+4 haftalık hamileyim🥰 o yüzden stres yapma inşallah güzel sonuçlar alırsın
Zbbozkurt Youngmotherr evet artış %60 dan fazla ama yine de tedirgin oluyor insan bir sorun mu var acaba diye
Zbbozkurt Dygu1122 senin nasıl artmıştı canım çok sevindim adına umut oldun inşalalh benim miniğim de sağlıkla devam eder sende sağlıkla kucağına alırsın 🙏
MaviJournal Zbbozkurt matematiksel olarak %60 olarak artması gerekmiyor. Sadece düzenli artması gerekiyor.