Defocuk Ay kestirdim vallahi. Aynaya baktıkça nasıl moralim mutlu olursa o yönde hareket et 🎉 İnsanların söylediklerine kulak asma. Kim bilir ne saçma şekilde bu hurafe ortaya atıldı, Aslı astarı ne ? Kelebek kesim modaymış bu sene kuaförüm öyle kesti saçımı hem dalgası daha da ortaya çıktı 😂 Moralim yüksek 😂 bakım her zaman iyidir 🤪 Hadi al randevunu yap bir değişiklik 🎉