ikizprensesannesi @Kivircikkuala Uaa inşallah vardır ben transferden sonra 7. Gün ilk bu marka testle yapmıştım normalde yaptıklarımda hiç çıkmıyordu ama o zaman çok hafif böyle çıkmıştı 🥹🥲 İnşallah vardır bu bakalım adetinede var biraz belki çok çok yenidir Rabbim gönlüne göre versin amiiin🤲🏻🤲🏻
Kivircikkuala ikizprensesannesi Amiiin çok teşekkür ederim inşallah vardır ama çok net görünmüyor 🥲 bide yeniden yaptım o negatif çıktı 🥹
Kivircikkuala tatlibebegim_ ara sıra hafif kasık ağrısı oluyor normalde adet olduktan sonra olurdu şimdi önce oldu yani
tatlibebegim_ Kivircikkuala benimde adetime 6 gün kaldı test yapsam çıkar mı acaba ya göğüs ağrısı yok ama bel kasık ağrısı varr siz ilk idrarla mı yaptınız
2oglus Kivircikkuala ayy ikinci çizgiyi gördüm 😃😍 Allah’ım yaa nasıl heyecan yaptım sanki kendimin gibi hayırlı olsun kuzum bence hemen kan ver hamilesin büyük ihtimalle 🤲😍 darısı başımıza inşallah 🤲
Kivircikkuala 2oglus ama testi yeniledim onda çıkmadı çıplak gözle de tam görülmüyor ondan efekt yapmıştım emin olamıyorum lh yaptım bi oda yukarıda emin değilim mutlu olmak için erkek gibi geliyor 🥹
2oglus @“Kivircikkuala”#p28788941bi iki gün sonra yine yap ozaman varsa zaten kesin çıkar ama en iyisi 14günü beklemek olmasa çıkmazdı bence 😃
Tklc Kivircikkuala hem lh hemde gebelik testini yarın tekrarla canım düne göre ikisinde de koyuluk görürsen kan verebilirsin
1225 Kivircikkuala benim 2 oğlumda böyle çıktı testte Şuan 2.ye hamileyim erken gebelik testi akıp sabah aç karnına yap emin olursun
Pamuk Kivircikkuala İnan bisey diyemiyorum sevinirsin benim yüzümden sonra üzülürsün diye.Ama benim umudum var bu ay senin testlerine gore🤲
Kivircikkuala Pamuk aşkım inan artık üzülmüyorum olmayınca çünkü alışabildim bu duruma hani ama olursa çok sevinirim tabiki bende ilk defa adete yakın obulasyonu böyle gördüm acaba ikinci kez mi yumurtluyorum ki 😃