Kızlar selamm bugün doktora gidicem 17 haftalığız ama ne zaman ultrasona gitsem asla hareket etmiyor. Doktor uyandırmak için uğraşıp duruyo ama tık yok iki elini kolunu sallıyor sadece. Yüzünü de bana dönmüş göstermiyor. Doktora gitmeden önce ne yesem hareketi çoğalır artık bi dönsün de göreyim istiyoruum önerisi olan var mı??
Bu arada daha önce tatlı yedim çikolata ve limonata yiyip gittim ama yine etkisi olmadı 🥲