Holamerf zeynep_mehdi ben de hep asistana muayene oldum normal doktorlar saat 10 dan önce orada oluyormuş demişti asistan 10 da vizite çıkıyorlarmış yatan hastalarla ilgileniyorlarmış internetten randevudaki doktor adlarını yazıyorum çünkü bir de genel olarak değişiyor muayene doktorları yani bi hafta gebelere bakıyorsa aynı doktor bi sonraki hafta kısırlıkla alakalı bakıyor mevcut randevudaki doktor isimlerine bakıp tercih ediyorum en güzel yorumlar kimdeyse
Rzlgln534 zeynep_mehdi Merhaba. Her muayenede aynı doktora gitme şansınız olmuyor maalesef. Hep farklı doktorlar oluyor. Muayenede de asistanlar oluyor . Bazıları doktorun yanında oluyor bazıları yanlız muayene ediyor.
61sumeyra zeynep_mehdi ben yeni hamileyim 4 kez gittim hem öğleden önce hem öğleden sonra ve hepsi farklı doktordu ilgilenmeleri çok güzeldi bence ultrasonda kendim de gördüm yani daha doğrusu ilk doktor kontrol ediyor sonra bende bakabilirmiyim diyince hiç ters tepki vermeden gösterdiler sorduğum birsuru soruya da çok güzel cevap veriyorlar yani uzun oldu ama ben çok memnunum
Serpilinumudu zeynep_mehdi bende başından beri oraya gidiyorum hep asistana denk geldim ilk defa en son ki muayene de doktor Nihan İlhan Oruç kendisi vardı ve çok memnun kaldım
Mmgndz 2 kez gittim malesef hiçbirinde doktora muayene olamadım. Asistanlar vardı. Umarım size denk gelir
zeynep_mehdi Rzlgln534 evet her muayenede aynı doktora denk gelme şansı pek olmuyor biliyorum ama iyi binrdoktors denk gelirsen hep ona düşürmeye çalışırdım dedim ama şans işte
Mmgndz zeynep_mehdi iki defa gittim ikisinde de asistan vardı. Ne bi ultrason görüntüsü(bana ekranda da bişi göstermediker) ne bi bilgi hiçbirşey yok. Son gittiğimde özellikle ilgilenmediler bile iyi dediler bitti . Randevu zamanımı beklememem yazık oldu
Suna-23 En az 5 kez gittim asistana denk geldiğimde oldu ama ultrason resminide kalp atışınıda hep gösterdiler ben çok memnunum ikili test yaptrdığım dr dünya tatlısıydı. Ayın 31 test sonucumu almaya gideceğim cinsiyet öğrencez inşallah
Elifdddd Bende çam sakuraya gidiyorum daha çok yeni ama dedikleri gibi hep asistan doktor ilerleyen zamanlarda sorucam tabi ameliyst nasıl oluyor kim giriyor kafam karısık yoksa hep aynı foktor ve asistan olmuyor
zeynep_mehdi Elifdddd yani ameliyatada sadecee asisyanlar girmiyordu herhalde tabibkide doktorlsrin yannda yine olurlar elbet
BEFECE Elifdddd merhaba ben orada doğum yaptım gebeliğimin ilk haftasından doğuma kadar çam sakura takipliyim☺️Doğum zamanı hangi doktor nöbetçi ise inun asistanları yaptırıyor doğumu bilginiz olsun.