Selam anneler atık 6gündür sezeryan oldum,belden narkoz aldım.ama ağrılarım bir türlü dinmiyor.beynim çatlayacak gibi ağrıyor.sırt ve bel ağrısıda üstünde,inanılmaz durumdayım.gezemiyorum,yiyemiyorum,yediğimi kusuyorum.lütfen siz bu ağrılardan nasıl kurtulduğunuzu söyleyin,canım çok yanıyor…😔