Gmzdgy Kızlar bebeğim henüz 4 gunlük. Emerken uyuyor. Sarılık vs olmadı. Hep emzirdim. Doktor çiş yaparsa doymus oluyo dedi ama biz sürekli emziriyoruz çiş cok yok. Ve kayınvalidem sürekli emzirmem için gece gunduz beni uykusuz bıraktı. Acılcak acılcak diye. Sizce ilk zamanlar sürekli emzirmeye gerek varmı bu kdr
Aysee1123 Gmzdgy 2-3 saatte bir emzirmiyor musunuz ? Bundan daha kısa aralıklarla emzirmenize gerek yok yenidoğanı
Daisy0000 Gmzdgy İlk zamanlar sürekli emmeli ama sizinde süt üretimi için uykuya ihtiyacınız var..Ben gündüzleri her mızmızlandığında emzirdim ,gece uyuyorsa uyandırıp emzirmedim,uykusunu bölmedim,acıkınca zaten uyanıyordu..
Gunes17 Gmzdgy evet var çünkü yenidogan olduğu için emmedigi zaman direk kan şekeri düşüyor ve bu hiç iyi bisey değil sarılık olmadı diye olmayacak anlamına gelmez ilk günler sarılık riski çok yüksek evet sürekli emmesi lazım
Dynbfofrt Gmzdgy uyumazsan eğer süt üretilmez bir iki saat gün içinde uyuduğunda nasıl sütünün arttığını göreceksin yeme flan değil uyku dinlenme rahat kafa bol sıvı bunlar şart 2saatte bir emzirmek yeterli oluyor