Merhaba arkadaşlar ayın 22 sine Sezaryen ile doğum yaptım bebeğim hiçbir şekilde göğsümü tutmuyor ne yaptıysam olmadı göğüs ucum biraz küçük ama göğüs ucu çıkarıcı ile çıkarıp verdim silikon uç denedim ama bos tutmuyor ağzına veriyorum öyle duruyor ya da kafasını çekiyor napabilirim ya