kızlar, 3 gün önce sezeryan ile bebeğimi dünyaya getirdim. Herkes doğum sonrası kesin 8 kilo gidiyor aynı gün diyordu fakat eve gelince çok şaşırdım sadece 4 kilom gitmiş. Nerdeyse sadece bebek kadar. Böyle olan var mı aranızda? Zamanla gidiyor mu? Hızlanır mı acaba? Ödem falan vardır herhalde dimi? Toplamda 14 kilo almıştım bu arada.