Kendi doktoruma sordum çok net bi açıklama alamadım ama bi kaç doktordan dinlediğim kadarıyla gebelik ihtimalinin en yüksek olduğu gün yumurtlamadan önceki gün ve ondan önceki günmüş. sonra ovulasyon takibinde falan da genelde yumurtlamayı görünce peşpeşe 3gün deneyin deniyo ya, o noktada kafam karışıyor biraz. Yani şimdi esasen döllenme için yumurtlama günü mü baz alınıyor yoksa çatlama mı acaba? Çatlama anında spermin orada olması gebeliği sağlayan şey olduğundan yumurtlama öncesi ilişki daha garanti değil midir? Bu konuda doktorundan vs net ve biyolojik bir bilgi edinen varsa yeşillendirebilir mi :)