Ben 31. Haftadayım dün leke gördüm sancılarım da vardı önce devlete acile gittim muayene etti ve ntsye başladı çok şükür nts de sancı çıkmadı ama leke vardı ve benim beneğim ters makat yani ona rağmen 1 cm açılman var erken ve makat bebeklerde açılma olmuyor denildi yatış istedi sonra özele doktoruma gittim oda aynısını söyledi sancı yok ama yatış istiyoruz ciğer geliştirici iğne vuracaz kontrol altında olacaksın dedi bende istemedim eve geldim sancım olursa giderim dedim şuan iyiyim başına böyle birşey gelen oldu mu kızlar dünden beri uyuyamıyorum