gamzecgr Sedatoren sağlıklı olsunlar da tabi insanın gönlünden geçmiyor değil bişiler ama benim ikiz bi kız bi oğlan olsa güzel olur diyordum ama ikisi de erkek 😂
kader-sefa2101 Biranneikibebek_ dur ben bakim anladığımdan değil sen rahatla diye 😀😀 kıza benziyor bnce pek narin duruyor sanki
1kbrcicekz kader-sefa2101 karından bakıldıysa eğer erkek gibi son attığınız fotoda cinsiyeti saklamış doktor hiç yorum yapmadı mı
1kbrcicekz kader-sefa2101 plasentası sağ tarafta teoriye göre erkek öğrenince yazarsınız merak ettim ☺️ sağlıkla gelsin
1kbrcicekz Biranneikibebek_ kız gibi teoriler her zamn tutmuyor allah gönlünüze göre versin sağlıkla gelsin
Biranneikibebek_ Valla bir kızım var bir de oğlum olsun çok isterim Rabbim iki nimeti de tattırsın ve çoçuk defteri tamamen kapansın isterim ama nasip tabi 😊
Biranneikibebek_ Valla bir kızım var bir de oğlum olsun çok isterim Rabbim iki nimeti de tattırsın ve çoçuk defteri tamamen kapansın isterim ama nasip tabi 😊