Smsmzmz Selam kızlar 36+5 haftalık oldum son 3 gündür afedersiniz vajinamda acayip batma var ağrıyor yatakten kalkarken otururken yürürken zor yürüyorum sanki 100 kg bişe koymuşsun gibi batıyor neden oluyor bu acaba 🤔
Mutlulukkk Smsmzmz bnde de ayni sey ama batma degil de agri ve asagi cekilme gbi bi his oluyor. Basi asagida dye oluyor zannediyordum ben ama bi bakiyorum basi yukarda 😂 ayaklariyla mi baski yapiyor cozemedim. Ve benm nedense aksam ve geceleri oluyor bu agri. Sizinde oyle mi?
Baharoloji Smsmzmz merhaba kafasıyla baskı yapıyor olabilir son haftalarınız normalde bu haftalarda zaten bu pozisyonda olmalı doğum pozisyonu o yüzden normal ancak yanma kaşıntı gibi şikayetler de varsa idrar yolu enfeksiyonu da olabilir
Mlke987 Smsmzmz bende 33+3 üm bende de oluyor aynısı yürüyemiyorum ağrıdan en son başı aşağıdaydı bebeğin doktor ağrın olur demişti ondan sanırım
Smsmzmz zeynozey ay valla inşallah canım ya kontrol 3 Ağustosda iki hafta sonra gel demişti zaten en son gittiğimde 😻🤭
Smsmzmz Baharoloji yok canım acayip batıyor yürümekte zorluk çekiyorum yatakta sağa sola dönerken bile ağrıyor sanki kemikleri ağrıyor gibi 😔
T_uba Aynısı bende oluyor gece doktora gittim bakıldı normal dedi bide başı asagidaydi baskı uyguluyo sonuçta bebek kendine yer ediniyo korkmayin
Smsmzmz T_uba anladım canım çok zor bı durum ya yatakta sağa sola dönerken bile. Ağrır mı bağırıyorum o derece 😒
Betemmm Aynı durum bende de var bir buçuk aydır özellikle gece yatakta sağa sola dönerken nasıl acıyor batıyor benim daha 19 haftalık ama