Kızlar klima sanırım hastalık yeniliyo olur mu ya öyle bişey ben soğuk algınlığını yeni atlatmıştım şimdi klimalı yerde uyudum ama öyle soğuk değil kuru bi ortam olmuş bi uyandım boğazım şiş klima mı yapıyo acaba bi türlü iyileşemedim 15 gündür yeni atmıştım