Ebrusrtkpyln Aslikadioglu ben 2020 yılında yapmıştım süsleme ile bir bilgim yok ama odaları güzel ve genişti hemşireleri de çok ilgiliydi
Ebrusrtkpyln Aslikadioglu şimdi tekrar hamileyim sema hanıma randevu aldım cuma gününe onda takipli olucam inşallah
Aysegul17 Aslikadioglu son 8 günüm kaldı Çamlıca erdemde takipliyim Asuman sevük.ben oda süslemicem ama kapı süsü asılcak yeri meral ettim kapısına bakabilir miyim dedim tabiki boş oda varsa odayıda gezebilirsiniz dediler bana
Aysegul17 Zeynebtahir Asuman sevük takipliyim 480 muayene 150 nst ödüyorum şu an ama bazı doktorların ücreti daha yüksek
234Seda Aysegul17 usg cihazları nasıl acaba sadece siyah beyaz mı devletteki gibi yoksa renkli de var mı
Lalelale1 Bende Ayşe Katrancıya gidiyorum hastası çok randevulu olduğu halde bekleme süresi uzun oluyor
Aysegul17 234Seda bize her muayenede renkli şekilde bebeği gösteriyordu ama ultrason kağıdı siyah beyaz