Bende( İstanbul )Esenler Kadın doğum hastanesini merak ediyorum acaba yakın zamanda orada doğum yapan var mı kendi internet sitesinde baya özel hastane gibi hizmetten bahsediliyor özel oda odada doğum mahremiyete de önem veriliyor vs. Ama tabi devlet Hastanesi olduğu için insan bir çekimser yaklaşıyor. Tecrübe eden birileri yorum yapsa da bizler de faydalansak 😑