Mathildaaf Olabilir kalça ve ya belden giren ağrıyla başlıyor ama çok ayakta kalman ve ya bebeğin beline yüklenecek pozisyonda olmasıyla da bu ağrılar olabilir diğer doğım belirtilerini gözetebilirsin (kasılma kasık ağrısı ishal mide bulantısı su gelmesi)
Gunes17 _moomm bu doğum belirtisi ve hala evde misiniz siz ??? Ben en son bebeğin başının çıkacağı zaman popom popom diye ebelere sesleniyodum
_moomm Gunes17 gerçekten mi popomda da ağrı var yürürken ama kaşık ağrım durdu 🙄ondan önemsemiyorum suan yattım öylece gitmem gerekir mi de
Gunes17 _moomm su vs.gelmesi önemli değil doğum sırasında da patlatiyolar suyu büyük tuvalet hissi var dimi sürekli tuvalete gidesin geliyomu
_moomm Gunes17 bugün yok ama dün gerçekten bu dediğiniz vardı tuvalete gittim afedersin oram davul gibi nasıl desem kabız olmus bir insan gibi vajinam gergindi ve çişim de yoktu acaba bunlar doğum belirtiyi mi ilk gebeliğim bu yüzden emin olamıyorum kendimden bir hastaneye gideyim mi
_moomm Gunes17 gittim ama hafif sancılar başlamış açılman yok eve gidebilirsin dedi açılman gerçekleşince su gelir dedi
Gunes17 _moomm pilates topun varsa dairesel hareketler yap ağrı geldiğinde zipla hızlı açılma yapıyor