Minikadamannesi Bugün kan testi sonuçlarımı aldım 2 ay önce herşeyim normal iken bugün kansızlık olduğu söylendi 28+3 günlük gebeyim başına gelen var mı nasıl aştınız bu sorunu doktorunuz ne önerdi
Aybebek Minikadamannesi canım öyleydim hala daha öyleyim 37. Haftamdayım ilaç fayda etmiyor maalesef.. keçi boynuzu pekmez duydum iyi geliyor diye
Aysnr08 Minikadamannesi benimde gebelik basindan beri kan ilaci iciyorum kendim ekstra pekmezle desteklemeye calisiyorum akin yapici seyler vs. Gecmis olsun..
Migrenligebe Aybebek ilac bende de ise yaramadi 😞 kansizlik yuzunden bas donmelerim, halsizliklerim oluyo. 24. Haftadayim. Doktorunuz size ne dedi?
aslihansinem92 Canim bende 30+4 haftaligim ve gebeligin basindan beri kanım düşük. Referans araligi 9_11 arasi olmasi gerekirken hep 7 ckiyor hap kullanmama ragmen yukselmedi🤦 2 gun once doktorum yukselmedigini gorunce igne verdi ferrum kan ignesi 5 tane birer gün arayla olmaya basladm. Tabi haplara devam edicen dedi portakal suyuyla yut dedi ve tekrar bakilacak tahlille umarm yukselir😐 Sana da gecmis olsun😐
Minikadamannesi aslihansinem92 sağolun size de çok geçmiş olsun benimde 9,5 çıktı ilk gebeliğim biraz tedirgin oldum
Dugus1996 Ben kan ilaçlarının hepsini denedim. Hapı meyve suyuna katılıp icileni hepsi midemi bulandirdigi için içmedim. Sonra kanım çok düşük çıktı bu kanla doğumdan sonra ayağa kalkamazsın diyince iğne verdi. Üç gün arayla iğne oluyorum. Sorduğumda pekmez falan içsem fayda etmez mi dedim keşke etse ama etmez dedi
oglummehmedim Dugus1996 ender saracoglu pekmez tam bi kan kaynagi diyo bence onu dinleyin bana cok iyi geldi
Minikadamannesi oglummehmedim teşekkür ederim deneyeceğim pek ilaç kullanmayı sevmiyorum doğal yollardan çözüm bulmaya çalışıyorum
meltemmmmm benim doktorum karadut pekmezi önerdi her sbah 2 kaşık aç karnına ben icemedim bide hap kullanıyorum ferrum ford