Buseerdem1 erken doğum riski yaratıyo, bide önce plasenta geldiği için bebek içerde oksijensiz kalıyor komşumun plasenta ayrıldı acil Sezeryanla kızı dünyaya geldi 1.5 yaşında yeni yürüyor maalesef özel engelli raporu var. Eğer riskli ise zaten 36.haftada alıyorlarmış bebekleri doktorlar kendileri bu şekilde doğmasın diye. Ama haftaniz çok erken yukarı çıkma ihtimali daha yüksek