yesim-1 Silik hafif bişey var gibi geldi sizce kızlar ilişki üzerinden 15 gün felan geçti adetime 6 gün felan var
e_blue_sky_a yesim-1 ben silik çizgi göremedim. Neden ilişki üzerinden 15 gün geçti. Bu kadar az deneme ile çocuk olmuyor. Olanlar varsa da tesadüf. Siz adet bitince 2gun ara ile taa adet olana kadar deneyin. Ha eşiniz görevde falan ise en iyisi tüp bebek
yesim-1 Erken gebelik testi bu üzerinden bi kaç saat geçti ama kaset testi gibi değil sanki bunun kalitesi yanıltmaz mı acaba ay bilemedim ki
yesim-1 e_blue_sky_a yok canım ben ikinci çocuğumu tek ilişkide oldu. Eşim görevde değil sadece adet bitimi tek ilişki oldu sonra korunduk o yüzden üzerinden 15 gün geçti
e_blue_sky_a yesim-1 Hee anladım korunuyorsaniz başka. Hayırlısı olsun inşallah Allah gönlünüzce versin