Nilay_09 2018istanbul Nilay 🥰 ismim diye söylemiyorum ama çok güzel ve çok herkeste olan bir isim değil diye düşünüyorum 🥰🤩🤗
Hatunnn 2018istanbul illa ikisinden biriyse Nilay ama bnce nilay cok hafif duran bi isim busrada benim ismim ben cok sevmiyorum ama anlami guzel ve cevremdeki herkes sana baska isim olmazmis diyyorlar ama cok baydi artik busra ismi😀
behrem buna büşra diyen çıkacağını hiç sanmıyorum :) 2 kişiden birinin adı büşra zaten, nilay farklı bir isim daha güzel hem de :)