Kalbimmmmm ben hamileliğimin başından beri kendisiyle devam ediyorum. İlk görüşmemizde ben de elektrik alamamıştım biraz can sıkıcı olabiliyor bazen ama bence iyi bir doktor ve çok detaycı. Sırf bu yüzden devam etmek istedim. Memnunum şu anda 32. Haftadayım değiştirmeyi düşünmüyorum. Çok Tatlı şefkatli bir doktor olsun bana yavrusu gibi ilgi göstersin diyorsanız başkasına gidin, yok muayenemde profesyonel davransın yeter derseniz Burçin hanım gayet iyi bu konuda.