Arkadaşlar merhaba dudağımın yanlarından çenemin altına giden bi leke oluştu neredeyse 1 aydır var ve aşırı kaşınıyor pul pul dökülüyor böyle büyük ihitmalle egzama dedi doktor ama hamilelikte böyle lekelenmeler yaşanılabiliyor çok taktıysan dermatologa git ama çok bişey yapmazlar dedi 23+2 yim ve 1 aydır bunu çekiyorum normalde cildim çok yağlıdır ama işte çeneme nolduysa artık FOTOĞRAF YÜKLEMEYİDE BECEREMEDİĞİM İÇİN yükleyemiyorum malesef benim gibi böyle bişey yaşayan oldumu yüzünde bide Allah affetsin o kadar kötü duruyor ki esnafım bide gelen giden çenene noldu diyor çeneme bakarak konuşuyolar sinirim bozuluyor. Zaten yazın çok makyaj yapabilen bi insan dediğim bu sıcaklarda hamilelikle hiç yapmıyorum başlarda çok takmıyodum ama şimdi çok takmaya başladım geçer dedim geçmiyor abiminde 1 ay sonra düğünü var napıcam hiç bilmiyorum 😔😭