ary9595 Arkadaşlar zararlı diyorlar hamileliğim boyunca ilk defa yedim sizce zarar vermiş midir tedirgin oldum
Crocus20 ary9595 bir sıkıntı olmaz içindeki çinkodan dolayı deniyor. Çok fazla tüketildiği zaman vücutta birikim oluyor. Küçük bir konserve balık hiç bir şey yapmaz merak etmeyin 😍
gzmbkr1907 Kaç haftalıksın? Yememiz önerilmiyor ama yemişsin artık Allah’ın izniyle bir sıkıntı olmaz. Bir daha yemezsin olur biter😊
worin ben de 2-3 kez yedim ilk aylarda.. Sürekli yemek zararlı pek tavsiye de edilmiyor ama bir iki defa yemekten bir zarar da gelmiyor canım..