birannis_ 👏🏻👏🏻👏🏻 sonuna kadar katılıyorum sana 😍 Normal doğumda sıkıntın bebiş gelene kadar. Tamam ağrı sancı çekiyorsun o kadar olmalı da zaten ama gerçekten en azından bıçak yarası kadar değildir 🥲 Sezaryen benim de gözümü korkutuyor, sonrasında yaşayacağım ağrı sızı, dikişler falan çok düşünmeme sebep oluyor. En önemlisi başta anne ve bebek sağlığı, bebiş nasıl isterse öyle gelsin yeter ki sağlıkla gelsin bu başlıca şey 💜🙏 Fakat gönlüm her zaman benim de normal doğumdan yana, umarım da sağlık sıhhatle gönlümüzden geçen olur 👶🏼🥰