Arkadaşlar sola doğru yatıyorum ayakları orda sanırım ittiriyo kal oatılı gibi oluyo kasıklarım sancıyo rahatsız oluyorum sağa dönüyorum bu sefer sağ ksığım yanlarım ağrıyo sanki onu çok sıkıltırıyor gibi hissediyorum benim gibi misiniz siz de hiç rahat değilim endişeleniyorum da zarar verir miyim diye