Bernahaciogluu Kızlar 17+5 m ama haretlerini hiç hissetmiyorum herkes soruyor normal mi acaba erken hisseden oldumu veya ne zaman hissede bilirim
AleynaResul Bernahaciogluu ben 16+0 ım sadece pıtırtılarını hissedebiliyorum herkesde bir olmuyor bazıları erken bazıları 20.haftasından sonra hissediyormuş benimki zaten maşallah çok hareketli bi çocuk ultrasonda izledik bizzat 😃
selmaunes Bernahaciogluu 17 haftada hissetmiştim bende ilk ama 24 haftaya kadar normal daha hissedememen diye biliyorum
Baharoloji Bernahaciogluu 2. Gebeliğimde bile 20. Haftada hissettim o da tek tük başlıyor tam anlamı ile düzenli hareketler 26-28. Haftadan sonra oluyor kilo durumunuz karın kası durumu plasenta yerleşimi bebeğinizin duruşu bunlar hep etkiler 17. Hafta erken diye düşünüyorum
Canimucizem Bernahaciogluu stres yapma canım kişiden kişiye değişir kimi çok erken kimi daha geç hissediyor kimse ile kıyaslama kendini o güzel günler çok yakın 🤍 yakın zaman sonra seni uyutmayacak hatta bebişim🤍
Bernahaciogluu AleynaResul ultrasonda bende gördüğümde yerinde durmuyor hareketli ama hissedemiyorum yada ben anlamıyorum vallaha elimle karnımda dokunuyorum tıktık yapıyorum nefesimi tutup bekliyorum yok 😂😂
Melike_02 Bernahaciogluu çok erken daha hayatım. Ben 23 haftalığım daha yeni yeni hissediyorum hareketlerini 🌸❤️ O karnında hareket ediyor aslında sen hissetmiyorsun daha minicik diye
AL2710 21 22 23. Haftada hissetim yazanlar çok rahatlattı açıkçası içimi çünkü bende 20+4üm ve pek hissetmiyorum çok nadir. İlk gebeliğim. Üzülüyorumda bu duruma😔
3prens1prensesmom Bernahaciogluu ah canim 4.gebeligim 3unu erken hissettim bu gebeligi 19 haftada hissetmeye basladim