Butterflyyk Merhaba arkadaşlar. Gebeliği çok erken öğrendim. şimdi 5+2 gösteriyor uygulama sizce doktora gitmeli miyim kese gözükür mü?
Kahvelim_ Butterflyyk keseyi görebilir ama kalp atışı duyulamayabilir bence erken .. 6artı 4 5 iyidir benim fikrim 🎀🍀
Sevvl Butterflyyk 3 haftalıktı heyecandan gittim doktor çok erken ama çok zayıfsın gelmişsin bı ultrasonla bakalım dedi henüz boş kese göründü dün gibi hatırlıyorum sonra ikinci kese kızlarım şimdi 4.5 aylık🩷
01180322 Butterflyyk vajinaldenmi . Korkuyu gectim pozisyonu kotu ya. Ben hic alisamadim. Ilk gebeligim almanyadayim.15+4 teyiz so’n kontrolune kadar vajinaldj. Bundan snra nasil olur bilmiyorum. Esimle Bike girmek istemiyorum ama Oda bebegi gormek istedigi icin. Ay kotu yaa
Busekose Butterflyyk 3 haftalikken gittiğim de keseyi görmüştü ama bebeği görmemişti doktorum sonraki gittiğimde bebeği de gördüm 6 haftalikkende kalp atışı duyuldu 🥲
Busekose Butterflyyk yani diğer kontrolünüz 6 veya 7. Haftanıza denk geliyorsa eğer bekleyin hen bebeği daha net görür hemde kalp atışını duyarsınız tabiki herhangi bir sağlık durumu veya düşük riski yoksa eğer 🌸 umarım her şey gönlünüzce olur sağlıkla gelsin dünyaya 🙏
e_blue_sky_a Butterflyyk kese gözükür bebek ve kalp atışı için 6+2 iyi. Ama keseyi görmek de önemli gidin görün isterseniz dış gebelik ihtimalini eliyor doktor vajinal de olsa karından da olsa kese gözükür