gizem-37 Kızlar 36+ 2 haftalığız🫶🏻İlk bebeğim cinsiyeti erkek herkes ilk bebek erkekse çok geç gelir diyorlar sizin kaçıncı haftalarda geldi merak ediyorum
Selcan21 gizem-37 benim bu ikinci gebeliğim ilk oğlum erken geldi 35+5 gün doğum yaptım şimdi ikinciyi bekliyorum bakalım buda erken mi gelir geç mi gelir bilemem😄
Mutlulukkk gizem-37 arkadasimin 2 oglu var ikisi de 36. Haftalarda dogmus. O yzden bu tez de cürüyor gbi duruyor 🤪🤪
Baharoloji gizem-37 ilk gebeliğim erkekti 37+5 te geldi normal doğum ancak gelişimi önde gidiyordu zaten 1 hafta onada bağlı sağlıkla gelsin
Selcan21 gizem-37 yok hayır zaten erken doğum riskim vardı ilaçlarla durduruyorduk bıraktıktan sonra 1 hafta dolmadan geldi oğlum 😄☺️
Allahkahretmesin1 gizem-37 hiçbir şey yapmadım hatta gelmemesi için serum bile aldım ama yolcu yolunda gerek dedi duramadı 😂
Nerfemm gizem-37 tam 40da dogurdum oğlumu. Simdi plasenta sorunu amniyo sıvı sorunu beslenme bebek geriligi gobi durumlar olmadigi sürece genellikle erkek bebek vaktini doldurmadan gelmez. He birde anneler erken gelsin diye kimisi ellerinden geleni yapıyor
yesilkahve gizem-37 hurafe mi bilmiyorum ama ilk bebeğim erkekti ve 40. Haftamda doğumum oldu, şimdiki de erkek umarım o kadar beklemez 😄
baybarsmom gizem-37 annem abimi 2 hafta geç doğurmuş 42 haftalık doğmuş nerdeyse. Benide 3 hafta erken doğurmuş. Benim de erkek bakalım nasıl olacak