Gaye2601 canım ben normal doğum yaptım, eğer yaşadığın şehirde normal doğumu destekleyen eğitimler veriliyorsa onları bulup o eğitimlere katılmanı şiddetle tavsiye ederim. İnsan bilmediği şeyden korkar, eğitimlerle kafandaki soru işaretlerine yanıt bulur rahatlarsın. Emin ol normal doğum dünyanın en güzel hissi, 10 kere doğum yapsam yine onunda da normal doğumu seçerdim öyle diyim. Sezaryen doğum anında kolay belki ama sonrasında çok daha zorlu bi süreç. Şöyle düşün dünyada kaç milyon kadın şimdiye kadar normal doğurmuştur, onlar yapabildiyse sen de yaparsın.