Stajyer değil muayene eden asistan doktorlar 3 tane var bana şimdiye kadar hep aynısı geldi bende hem ihtisas hem tıp takipliyim. Uzaktan bakanlar intornler yani altıncı sınıflar. 300-350 TL muayene ücreti verirseniz özel muayene olursunuz ki ben gerek görmüyorum zaten zorlukta asistanlar hemen hocayı arıyor. İhtisasta Hatice hanım yada Hazal hanım aynı özele zilyon para dökmeye gerek varmı bilemiyorum 🤷🏽♀️